BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Wednesday, January 21, 2009

21/1/2009

hari neh,aku dpt cal dr intan...
dia ckp farah msuk hsptl...
aku tny farah knp?
intan ckp farah xcident smlam(20/1/09)...
Ya Allah,aku btul2 tergamam...
terkejut sgt ngan brite dr intan tu...
aku btul2 xtaw nk kata ape...
hanya nama Allah yg aku sebut berulang2 kali..
aku rapat ngan farah ble knal intan...
slalu aku menyemak tido kat blik intan...
farah mst ad...
sonok borak ngan dia...
tp aku xsangka...
tetiba dpt brite sedih neh...
terngiang2 kat telinga aku suara intan yg mmg bunyi resah n sedih...
"kak bib, farah xcident..dia kne langgar trailer"
Aku hny doa agar farah cepat sembuh...
Ya Allah berikan farah kekuatan dan peluang tuk hidup...
aku syg dia...
gelak tawa dia ble dgr bnda lawak...
paling aku ingat ble dia tlg wat derap tulang kat blakang aku time aku sengugut teruk sgt...
xpenah dia msm muka...
hepi go lucky nyer dia...
suara dia kecik je...
comey2 je...
setiap bait kata2 intan luahkan ttg keadaan farah,wat aku tul2 rasa xtenteram...
"doc ckp farah ad pendarahan dlm otak belah kiri, pipi dia kne jahit, mulut dia bengkak"
airmata aku terus kuar..
sedey sgt...
jauh sgt aku dr dia...
tmbh plak ble farah(sorg lg nama sama) gtaw farah koma mcm nanges sb kuar air mata...
aku btul2 fobia,takut sgt dgr org yg aku knal,syg xcident...
sembuhkan dia Ya Allah...
berikan dia rezeki tuk terus idup...
aku ttp mendoakan dia dr jauh...
nk dgr dia pgl aku 'kak bib,da mkn?'
jgn la dia pape...
cepat lah dia sembuh...
farah,akak dtg kedah pas midterm...
2 yg pasti...
kmu kne kuat...
sembuhkan dia Ya Allah...
kabulkanlah doa2 kami...
AMin...='(

0 comments: